02 July 2009

.:: PeRmuLaaN YaNg BaiK ::.



ALHAMDULILLAH
arinih aku adalah staff USM
dh 2 ari
aku lapor diri utk pegawai penyelidik @ RA
utk geran jangka pendek
dlm 2 tahun la
insyaallah
dlm sebulan 2 lg aku akan bergelar student master
thanks kepada semua yg membantu
tk dapat nk lahirkan rasa trima kaseh melalui kata-kata

aku dh dapat umah
sewa bilik
kemudahan tip-top
aku cuma perlu bawak baju n bantal
lain2 dh ader dlm umah tu
perabot + TV pun dh ada
umah pun sgt berhampiran dgn USM
seberang jalan jer
thanks to Kak Leh
kalau tk mati aku nk berulang-alik dr umah

environment keje pun sgt ok
lect n pegawai sumer friendly
tu yg wt aku lega sket
aku dilayan sama cm staff lain
walaupun aku ni staff jangka pendek jer

aku suka suasana baru nih
wish me luck

p/s: aku suka tenet kt sini..sgt laju..

0 bisikan balas:

Widgeo