21 July 2009

..:: maLas nK uPdate ::.

hai sumer
seminggu tk update blog
tk bizi mana pun
tp tkder cite yg menarik
nk dikongsikan
sbb tu tkder entry baru

minggu ni keje aku
wt lakaran pelan lantai
tk la susah sgt pon
tp perlukan ketelitian jer

cm ni la rupa plan lantai tu..

aku ader tugas tambahan arinih..
kumpul assignment student
diorg just datang submit kat meja aku
n sain jer..

sempat la aku berangan jd lecturer jab
hehehe
tgh best aku berangan
(aku ngantuk sebenarnya)
datang la sorang student nih
nk hntr assignment la
dia susun assignment,
dia sain, then ckp tengkiu
pastu dia keluar
tak sampai 5 saat
dia masuk balik

adik tu : maaf kak, akak nih PN MUNIRA ker?

kelembabpan otak aku berfikir telah diatasi
kepantasan anggukan kepala

dlm ati
"eh.."

adik tu : kiranya saya nih tk salah hntr la..thanks kak

see, bertapa mamainya aku
ngantuk wei



0 bisikan balas:

Widgeo