09 July 2009

.:: BeGini CeriTaNya.......::.


gara-gara gambar ini dan beberapa keping lg gambar seakan sama
mengganggu perasaan aku sepanjang minggu nih
gambar ini milik sepasang tunangan
gambar diatas diambil semasa majlis pertunangan diorg
bukan majlis diorg yang aku kesahkan
tapi
lelaki itu
si lelaki namanya S
seorang duda ank 1
masih muda
baru jer 24
baru jer bercerai
proses mahkamah pun belum setle lg
dh nk kawen baru
untuk makluman kawan2
diorg nih nk kawen sabtu nih
erm, 2 ari jer lg..
mereka membina mahligai di atas kesengsaraan org lain
mesti kawan2 tertanya2 apa hubungan aku ngan si S nih
betul kan?
ex-wife si S nih adalah sepupu aku
sedang merintih nasib diceraikan suami
janda muda berumur 25 tahun
sian kan
selepas penceraian tu
sepupu aku
tkpernah lgsung hadiri majlis tunang ker
majlis kawen ker
fobia
time kakak dia kawen
dia berkurung dalam bilik
sian sgt tgk dia
jenuh mk ayh dia bwk g berubat

tgk jer gmbar2 tu
geram jer rasa.


mana tak geram
diorg blm kawen pun
tp gambar semua peluk2
eh
tau la awak tu duda
hampeh
yg si perempuan tu lak
wt malu jer bertudung
maruah letak kt ner

ni sekeping lg aku tambah
hahaha,
yg nih aku tk edit
kalau org2 yg kenal diorg
mesti perasan kan.

p/s: kepada kawan2 yg dh tunang or dh kawen,
korang dulu time tunang ader cium2 cmni ker?

0 bisikan balas:

Widgeo