19 May 2009

.:: MaRshaNda - kEtuLusAn HaTi ::.


**gambo hiasan jer..

Ketulusan Hati
Marshanda
Sedihku.. Sakitku.. kuterima..
Ku rela kupasrah jalanku..
Ini suratan.. aku dicoba..
Demi rahmatmu ku memohon

Ya Allah redhoi ketulusan hatii..
Ya Allah beri aku ketabahan
Ya Allah .. aku sanggup berkorban..
Demi rahmatmu Ya Allah

Di dunia yang sarat godaan
Ku mohon dosa ku ampunkan
Ingin bahagia dunia akhirat
Turunkan rahmat mu untuk ku

Ya Allah redhoi ketulusan hatii..
Ya Allah beri aku ketabahan
Ya Allah .. aku sanggup berkorban..
Demi rahmatmu Ya Allah 2x

untuk dengar lagu nih, sila la download
ketulusan hati.mp3

lagu nih best
sayu dan penuh keinsafan
lagu ni jugak adalah OST aqso & medina
citer berkenaan pengorbanan cinta
pendapat masing2 la kan,
bg aku pengorbanan gila
ada ker org baik sampai cmtu?

0 bisikan balas:

Widgeo