28 May 2009

.:: diGamit SaNg keNangaN ::.

dh seminggu tk update blog nih
bak kata para blogger
"dh naik bersawang"
sebenarnya agak sibuk + tk tau nk update apa
ok2,arinih aku update
kali nih nk tayang gambr dulu2
gmbr masa kecik2
kebetulan baru dapat tau kt PPKT nih ader service scan
so aper lg la kan
mestila belek2 album abah
curi gambo2

ini adalah album abah..
pinjam jb


ini adalah gambo terpilih
5 cukup la
kang bosan lak tgk


gambar nih amek kt zoo negara
muka pun cm tk der perasaan jer
jakun tgk kamera agaknya


tgk la bertapa luasnya aku leh nganga
hehehehe
test vokal
kecik2 itu la keja aku
nangis..nangis..nangis
gambr nih kalau adik aku tgk jer
mesti tk henti dok kutuk aku


dh nangis teruk2
mesti la mk abh aku kena pujuk kn
nih adalah sesi memujuk
yg abh aku pegang tu adalah botol susu
botol tu dibalut dgn tuala
cover beb
malu org tgk dok isap botol lg

tgk,sumer gambr muka blur jer
tk penah tgk kamera jer lagaknya

sebenarnya gambr nih la special request
yg peluk aku tu adalah sepupu aku
namanya epul
baru2 nih ader borak dgn epul
aku : kita dh tk rapat cm dulu kan?
epul : ha'a, dh masing2 ada hala tuju sendiri
aku : dh lama aku tk jumpa dgn hg..rasa2 dh dekat 3 or 4 thn kan?
ntah2 bila jumpa kt mana2
aku dh tk kenal hg
epul : 1 hari nanti kalau aku betul2 tk dapat cr hg,
aku publish gambr kt kat genting tu,
wt jejak kasih..

ya, gambr diatas la yg dimaksudkan
oleh kerana kenangkan sepupu yg mkn jauh tu
aku pun bukak album lama
cari gmbr tu

p/s: mk aku nih mmg suka kaler kuning ker..gmbr aku kecik2 byknya pakai bj kuning...

0 bisikan balas:

Widgeo