06 May 2009

~kawan sampai mati~

mereka2 ini adalah antara teman TERBAIK pernah aku milikki
hari ni..
saat nih, terkenang kenangan dulu
kenangan yg mana takkan berulang kembali
saat ni terlalu sukar rasanya nk kumpul kesemua teman2 ku ini..
masa dh berubah..
kesemua punya komitment masing2..
semoga daku masih dihati kalian
ish2,sayu lak..
hehehehe...

meh nk kenalkan satu per satu..
yang paling kiri
namanya Norazliza Abd Aziz
graduan UPM
skarang seorang guru..
last skali jumpa dia masa dia datang umah pinjam buku
hampir setahun yg lalu..

dua dari kiri tu aku la...

yang tengah
namanya Norazura Samsudin
graduan UMP
skarang dh keje kt KL
bila last aku jumpa dia aku sendiri tk igt..

dua dari kanan
namanya Rose Emilia Muzmy
graduan UPSI
dh kompem2 cikgu..
cikgu biologi di sebuah sekolah d cameron
lebih dari setahun aku tk jumpa dia
family dia dh pindah kuantan
plus dia dh kawen sekarang...
bawah nih gambar dia


dan yg terakhir
namanya Nor Syahida MD Naser
student lg..
dan akan berkahwin beberapa hari jer lg..
kad pink tu dia nyer la...

p/s: rindunya..

2 bisikan balas:

Anonymous said...

sama sangat merindui zaman prskolahan....

@}--niEra-- said...

saat tu terlalu indah untuk dikenang

Widgeo