27 September 2009

.:: cErItEra RayA ::.




salam lebaran untuk semua


ha,cmner sambutan raya?


mesti ada macam2 cerita kan..


sama la cam aku


hari pertama raya


adalah hari yang sangat meletihkan


tambah2 beraya di umah baru


sumer saudara mara datang menjenguk


adoooiiii


sangat letih bila memainkan peranan anak pompuan tunggal


cm nk tercabut kaki dan tangan


opsss,


tak baik merungut


org datang umah tu rezeki


igt tu


petang raya,


dlm kul 730 cmtu


dikejutkan pulak dengan berita kematian sepupu mak


kena serangan jantung semasa bermain dengan ank2 sedaranya


disisinya ada isteri,ank,ipar duai


takziah untuk MAKJANG ANI & anak2


apa aku wt raya ke3 ek?


lupa lak


raya ke 4


aku g umah my_syg


ader kenduri cukur jambul


2 baby serentak


naper aku tk amek gambar ek


padahal dari sampai jer aku mmg mengadap baby


tk teringat lak nk amek gambr


raya ke 5


bakal mertua a.k.a perents my_syg datang umah


sedikit perbincangan terjadi


perbincangan apa?


perbincangan berkenaan perkahwinan aku n my_syg


kata sepakat telah dicapai


so pasnih aku leh menghitung hari la


hari nih


hari nih raya ke berapa ek?


aku n my_syg g tgk wayang


citer jin notti


bestz gak


sesapa yg tk tgk lagi tu


leh la g tgk
sebelum terlupa
aku nk ucapkan tahniah untuk KAK INTAN a.k.a kurekure
dan suami
atas kelahiran baby comey mereka

baby nih lahir pada 1 syawal

dan diberi nama

KHALISH DANI FITRY

0 bisikan balas:

Widgeo