11 September 2009

..:: bErBuka BeRsaMa HouSemaTe ::..

ptg semalam
my housemate kakHani plan nk berbuka kt luar
yer la
org dh gaji kan..
aku??
aku tk gaji lg pown
cik syamira,mana cek i?
eh2
melalut..nk citer benda lain
ok kita mulakan dgn gambo pertama
sampai jer teluk tempoyak
masing2 dh melilau mata cari tanda nama
yer la
tmpt tu mmg kne booking

ini la tanda nama yg aku maksudkan tadi
masa tu
lauk pauk dh dihidangkan
adui
otomatik jer rasa lapar

ini adalah permandangan lauk pauk dari sudut tempat duduk aku
ini sebahagian dr air yang diorder
aku nyer mesti la teh ais
aku jarang order air lain
sangat setia dgn teh ais
tomyam ini sangat sedap
betul
so sesapa yg dkt2 cni
moh ler g try
tk rugi
harga pun tk mahal
pasal harga makanan aku semalam
aku pun tktau baper
sbbnya
KAKHANI BELANJA
p/s: tengkiu kakHani
lain kali belanja lg

0 bisikan balas:

Widgeo