29 November 2011

Strategi dalam Pertandingan Boling

tajuk entry mcm serius jer bunyinya
=)
propa jer lebih sbnarnya

sbtu lepas, cik niEra join Pertandingan Boling Terbuka Piala TNC
mcm biasa cik niEra mmg akan join aktiviti kelab Kusisdari
kusisdari ni apa?
kusisdari ni adalah kumpulan siswa siswi darul ridzuan a.k.a ank perak la

tahun lepas pun cik niEra join

dapat no 3 jer
ok la tu?
tkder la..no 3 dr belakang
nasib la tk dpt tempat tercorot kan..
tp tahun ni group cik niEra dapat tempat ke dua tau
BRAVO !!
bangga sekejap =)
yer, setiap pertandingan perlukan strategi
nampaknya strategi cik niEra kali ni berhasil

dapat gak merasa disarungkan medal walau pun naib juara jer
1 time ever tau
leh masuk dalam sejarah diri sendiri
=)
inilah ahli kumpulan kami..4 org dari kanan
Abg Jalil, Kak Iera & Husband dan cik niEra
utk kemenangan ini kami dapat sijil + medal + wang tunai..
mmg sangat berbaloi
eh,
nk tau apa strategi yg cik niEra guna?
strateginya adalah,
geng dengan org2 yang terer =)
3 ahli kumpulan cik niEra ni mmg terer main
merekalah sebanarnya punca kemenangan
cik niEra adalah watak sampingan jer =)


2 bisikan balas:

hira said...

wah, tu je taktik dia. hehe. congrates! :D

@}--niEra-- said...

hira : heheheh, itulah strategi bagi org tk reti main..merasa gak la tempat ke-2..agaknya kalau cik niEra tk join group tu..leh dpt tempat pertama agaknya diorg =)

Widgeo