23 September 2011

berbekas dihati =)

salam semua
ish2, tajuk entry kali ni cm merajuk jer bunyinya kan?
bukan merajuk sebenarnya,

cuma berasa hati..boleh gitu?
semuanya pasal anak
mintak maaf la..cik niEra merungut lagi ttg hal yang sama..
semua org tahu, anak tu ketentuan Allah
habistu naper dok pertikaikan lagi
tolong la jaga hati org lain gak
sedih tau..
rasanya kalau org yang senasib ngan cik niEra mesti leh faham kan?
mcm kawan cik niEra sorang nih
status kat Fb dia semalam
"Org slalu tanya..dh pregnant ke belum? or bla nk ada anak ni?..& d sini aku nk bagitau..aku xpregnant lg n bkn xnk ank yer sumer..klu blh hr ni jg aku nk lahirkn anak aku AKA Junior aku brsama suami.tp Tuhan xberikn lg rezki itu kpd aku n suami..so xperlu btnya lg sbb ianya blh mencederakan hati aku&hubby..klu kata aku pregnant akn aku announce kn kpd suma ok..tgu jer..sekian TQ"
kami bukan tak berikhtiar tau..berikan kami masa..lgpun baru 4 bulan kami duduk serumah..leh consider awal lg kan?

2 bisikan balas:

iyL@ said...

nira.. jgn sedeh tau... ade hikmah tu Tuhan tak bg skang.. mungkin Dia nk nira & suami bersedia sepenuh hati or nak bg peluang honeymoon berdua lu.. hehe.. bile dah ade anak xde dah mase nak berdua ngn suami.. asyik sibuk ngan anak je.. dan mungkin Dia nak bg kembar terus kat nira.. hehe cam artis Sazzy tu.. :)

Mama Gee said...

InsyaAllah...kita sama2 berusaha ya.. :)

sementara ni jgn stress...kita enjoy sepenuhnya saat2 berduaan dgn suami yg diberi Allah ni :)

Widgeo