13 August 2009

..:: jUbah UnGu iDamankU ::..


juBah yang aku mksudkan tu
baju konvo
ungu
sapa tau u mana pakai jubah ungu?
angkat tangan
heheheeh
pandai
USM jawapanya
sepanjang minggu nih
graduan USM berpesta
KONVO
aku pun ader selit2 g nyebok
aku ader dkt2 dewan utama
di tepi dinding Library Hamzah Sendut kot



hehehehe



kt situ ader pameran inovatif
aku wakil DrWan
byk gelagat yang aku dapat tengok
tp jarang aku kuarkan kamera
segan
ya,mungkin aku belum sampai tahap blogger tegar
heheheh

ini langkah berjaga2 yang diambil pihak USM
biasa la
musim h1n1 la katakan
pingat emas DrWan
hasil dari ciptaan software pasal hilangkan ketakutan kanak2
untuk jumpa doktor gigi

ini adalah manusia pintar tp tak berakal

opps

maaf andainya kata2 itu agak kasar

dia nih tgh merokok

di khalayak ramai

semua tahu kan

kawasan itu adalah kawasan larangan merokok




0 bisikan balas:

Widgeo