01 June 2009

.:: daTing ::.

yeay!
sabtu lepas aku dating
g jusco sebrang jaya jer..
beli barang sket2,
aku apply Jcard
eceh, cm slalu jer g citu

pape pun thanks to my syg
sbbnya:
cuba balik walaupun sebulan sekali jumpa aku
aku sgt hargai usahanya itu


sepasang tangan tu milik my syg
beria jer wt 'peace'
cm tau2 jer aku nk letak gmbo dlm blog
sbnarnya my syg tak tau aku mula berjinak2 dgn blog
biar la dia tk tau
lgpun dia tkkn ader masa nk baca


hidangan ni milik my syg
sedap
kebab ayam rasanya
terasa sgt ayam tu diperap dgn rempah ratus

yg ni plak aku nyer
sedap jugak
ala2 chicken chop
but ader nasik


di sini lah kami mkn
sekali sekala mkn tempat cmtu
tk salah kn nk citer..
slalu mkn kt chicken rice shop
tp aritu my syg ckp dh jemu
aku tk kisah mkn kt ner pun
tp
dgn syarat kena ader nasik
diet mmg hanya dimulut
mmg susah nk elakkn mkn nasik
cmner nk turunkan berat nih ??

0 bisikan balas:

Widgeo