14 July 2011

oh kenanganku...

cik niEra jumpa gambo nih kt fan page sek lama dulu
masa darjah 6 kot
hehehehe..
rupanya dr kecik suka kaler pink

Coway NEW Spa Water Softener Free-Trial!

cik niEra tk dibayar pun utk promote benda nih
tp bila baca ciri + keistimewaan benda nih
cam tertarik utk try
merata2 ader iklan pasal benda nih
tp cik niEra tau dr entry sepet
cik niEra pun termasuk link coway tu
then ter isi borang free trial tu
pg td ader org coway tepon
ckp nk datang petang nih
wah
begitu cepat kah?
so nnt kita tgk cmner trial 14 hari tu
cik niEra tertarik bab leh kurangkan keguguran rambut tu
so nnt nk try...
mana2 yg nk try or nak baca pasal nih
moh ler terjah www.coway.com.my

06 July 2011

Cerekarama sabtu lepas : Anak emak

gambo nih cik niEra google jer
geram kan tgk citer tu?
tp cik niEra bukan nk ulas pasal citer tuh
cik niEra cuma nk sentuh sket pasal watak Anne
dasyat dia nyer control laki dia
masa tgh layan citer tu
ader la perbualan sket dengan my_syg kan...
cik niEra : yang, kalau bb cmtu kan (merujuk kpd watak Anne)...cmner?
my_syg : kaya la kita
jawapan my_syg wat cik niEra terkedu
hehehehe,
yer2
cik niEra mmg boros..

01 July 2011

Seminggu 100 Follower Kembali

tk salah mencuba
harap2 pasnih bertambah la follower cik niEra
moh ler join gak..

Transformers: Dark of the Moon =)

mlm semalam cik niEra g tgk.
bg cik niEra best
tambah2 cik niEra tgk yg 3D
2jam setengan cm tk terasa jer
kagum dgm robot2 tuh
ini kali pertama cik niEra tgk dlm 3D
sebelum nih dh lama dh teringin
tp tak berkesempatan
ini pun booking tiket dr hari senin
baru la dapat pilih tempat yg difikirkan selesa
masuk awal
leh la snap gmbo pakai spek 3D
kami =)
wayang kalau tgk 3D nih mmg la best
cantik
berbaloi la dengan harga tiket tuh
tp bg cik niEra yg dh bermata 4 dengan power yg tinggi
agak kurang selesa
jadik bermata 6
mungkin pasnih kalau nk layan 3D lagik
kna pakai contact lens
mungkin selesa sket
p/s : teringat wayang 3D dalam disneyland hongkong..lg dasyat..rasa nk g sana lg jer

Widgeo