Showing posts with label bosan. Show all posts
Showing posts with label bosan. Show all posts

08 July 2009

..:: LaRa HiduPku ::..



eceh
tajuk tak bleh blah kan?
sajer jer..
terasa sunyi sangat sekarang nih
tanpa teman2 disisi
sorang diri menempuh hari2 mendatang
keadaan disini okey saja
cuma sangat SUNYI
hidup yang dahulunya dipenuhi gelak tawa kawan2
kini sunyi
tkkn aku nk gelak sorang2 kan.
kang orang kata aku gila lak
oh kawan2 ku,
aku rindu kat hangpa semua

bercerita sikit tentang keja aku kat cini
apa aku wat kat sini?
PA pun aku
OpisGirl pun aku
Jurutaip pun aku
secara rangkuman semua
aku adalah RA
bleh tak cmtu?
research aku masih ditahap mengumpul data
kiranya aku tk bizi pun
bersenang-senang datang dan balik tanpa had waktu

p/s : bila result practikal nk kuar nih?

03 June 2009

.:: hAri iNi ::.

stress
mOOd arinih tk menentu
ngantuk ader..bosan ader..
padahal byk keja nk wat
apa la yg malas sgt nih..

td masa lunch g hospital
baby mksu kena tahan wad
sbb demam kuning la
tk pasti lak apa ukuran tu
nk sebut apa ntah
tp keadaan baby tk la kritikal
masih berada di tahap berjaga2
semoga cepat pulih..
leh balik umah pasnih

1st time kendong baby
mksud aku baby yg berusia tk sampai seminggu
takut2 sbnarnya
aku : mksu,nk pegang leh tk?
mksu : leh jer..
aku : cmner nk pegang?
mksu : pegang cmnih *sambil tunjuk cara ampu leher cmnih
aku : ok2 den paham


mksu,
tengkiu sbb bg kepercayaan kepadaku
eceh, over lak..
gambo tk sempat nk snap
petang karang pas balik opis nk g lg
kali nih nk bwk mk aku lak..
nampak gayanya entry aku minggu nih
dok canang pasal baby mksu jer la..
tkper kan..

p/s : mk aku citer..dulu2 aku tk kena demam kuning tu..

14 May 2009

.:: Muka BaRu d PpKt ::.

ppkt ader student practikal baru
mendaftarkan diri pada 11 Mei 2009
dengan itu maka rasminya menjadikan
jumlah student bertambah kepada 4 semula
meh nengok gambo


nih la hasil dari kebosanan yg melampau
korang tgk gambar tu mesti dah leh agak
yg mana 1
student baru kan?
yer la, sblm nih kan dh pernah letak gambr
kali nih student lelaki lak..
baru 3 ari dia kt sini..

sbnarnya kami nih berada di bilik jamuan
bukan utk jamuan pun
tp sbb lab yg slalu kami guna tu
ader bengkel kt situ
jadinya kami terpaksalah membawa diri..
pasrah jer laaa.....


Widgeo