15 June 2011

apa perasaan anda kalau jadik cmnih?

hehehe,
jgn marah...pak guard cuma menjalankan tugas

09 June 2011

..:: cik niEra tambah lagik 3 ::..

tambah apa tu?
ni ha,
cik niEra tambah koleksi novel
kenapa 3?
sebab ader member yg baik hati bg voucar
so dapat la 3 novel nih
baru jer sampai tadi
sampai kt opis lak tu
=)
tengkiu mista posmen
buku pertama
buku kedua
dan
buku ketiga =)

buku citer NORA ELENA tu
see,
terpengaruh gak sebenarnya
nk gak baca novel pulak...heheheh
semua nih bukan novel terbaru pun
cik niEra pilih base on jualan terlaris
harap2 novel best la
tktau la bila dapat habiskan semua...

p/s : memberku,ader vaucar nnt bg la kt cik niEra lagi yer..cik niEra mmg sudi menerima...


07 June 2011

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

nk tau cmner nk join?
g ker LINK nih
jom la pakat2 cari kawan

..:: kalau mai Kepala Batas..singgah sini ::..

entry kali nih nk citer pasal makan
time lunch pun dh dekat
teringat lak lunch semalam
yer,
semalam cik niEra lunch kt Kepala Batas
jauh kan?
hehehehe, dh kebetulan my_syg cuti
so cik niEra pun cuti sekali
singgah kedai nih pun secara kebetulan
restoran nih tepi jalan jer..tk jauh dr exit Bertam
masa lalu jalan nih
kitorang cari kedai makan
tips cari kedai mkn kt tempat yg asing bagi kita adalah :
cari kedai yg ramai org
(dengan harapan makanan kt situ sedap)
so nmpk la kedai nih org penuh
kami pun meramaikan lg pengunjung kedai nih
inilah kedainya
berasap2 dr jauh
kedai ikan bakar rupanya
kt sini lebih menumpukan kpd seafood yang dibakar
lauk2 lain tkder byk sgt
jom tgk apa yg dibakar
ader aym, sotong, daging rusa, berjenis2 ikan
cik niEra amek aym
ader 1 saiz jer
sebelah aym
ikan2 yang dibakar
ini lak fav cik niEra
mesti amek
sup dia mmg sedap
sampai sekarang dok teringat
kerabu taugeh
gulai (panggilan org utara)
ataupun nama lain kari =)
telur ikan
semangkuk RM10
udang yg besar2
ulam2
tktau nk panggil apa
cm sambal kicap kot kan
semua kt sini self servis
cedok2 apa yg kita nk
apa yg cik niEra amek semalam?
1.aym setengah ekor
2. sup gear box
3.nasi 2 pinggan
4. ulam+sambal belacan
5.sambal kicap
6. telur ikan
7. teh ais + teh o ais
total : RM 15 shj
terasa murah kot..yer la jenuh mkn
owh, diorg siap bg pencuci mulut lagik
ader limau for free
kalau ikutkan cik niEra, byk lagi nk try
tp bila g ngan my_syg
risau gak, sbb kalau tk hbs nnt kna marah
=)
yg pasti, cik niEra nk datang lagi

..:: Aura SETH TAN ::..

salam semua
dh berhabuk n bersawang blog cik niEra nih kan?
maaf la
sibuk gak ngan research
siap kena g bengkel penulisan bagai
kelam kabut jadinya
tambah2 cik niEra dh tk update dari rumah
(my_syg tk pernah tahu pasal blog ni)
harinih meh nk bg komen sket pasal aura SETH TAN
sesapa yang layan cita Nora Elena tu mesti tau kan
tiap2 ari kat FB tuh
ader jer komen sweet2 pasal SETH TAN
nk suami cm seth tan la..harap bf jadik cm seth tan la..
yer la..
watak tu kan cm romantik n caring sesangat
tmbh ngan bonus ensem n kaya..
cik niEra akui,
cik niEra pun layan citer tu
tp tkder la taksub ngan watak tu
hehehehe, sebabnya
1. cik niEra dh pernah baca novel tu..dh tahu ta seth tan yg rogol nora elena
2. mmg watak dalam novel lelaki akan ensem + kaya + baik + caring sesangat n tk lupa romantik tk igt
jadi
teruskan menonton la yer
sbb time nih banyak part2 yg sweet
jadi yg rajin berangan tu
time ni la kena tgk =)

Widgeo